miercuri, 24 martie 2010

Ultimele pregatiri...

   O dimineata superba...vreau sa fie soare in fiecare zi...as vre sa stau la plaja in fiecare zi pe un sezlong cu cocktil.ul langa mine...cu muzica in surdina ...cu ochelarii de soare pe ochi..cu pielea bronzata si uleioasa sa,mi fie drag sa ma uit la mine ;))...cu piscina in fata si cu iubitul langa mine zicandu,mi glumite,sa,mi faca complimente, sa vorbim banalitati, sa se sacrifice sa se ridice si sa ma sarute....cate si mai cate fanteziii :X


   Acum sa trecem la lucruriile serioase...nu mai prind vara la mediterana...din pacate.ehh dar nu e sfarsitul lumii...se poate sa mai dau o tura mica pe aici...nu se stie.:D...e cald...e f cald...in camera deja soarele s,a instalaat complect...dar nu trag perdelele nici de ciuda,,,iubesc soarele,iubesc razele calde care se seaza pe pielea mea...as putea face multe lucruri acum,,,dar nu,,,vreau sa ma relaxez...vreu sa ma gandesc la multe  lucruri ...vreau sa,mi aprind o tigaara si sa iau o gura de cafea...asta si fac...ma relaxez....ce bine e...


    Pe mai tarziu ma gandesc sa ies la o mica plimbaare ,,,sa simt cum imi bate vantul prin par,sa plec hai hui p strazi nestiind unde vreau s,o apuc...sa stau holbandu,ma la cer...


   Mi,am propus...pe cand merg acasa vreau sa ies seara la platou sus pe deal sa vad orasul luminat, cerul instelat ...ce poate fi mai frumos?decat sa uiti macar o clipa tot ce te preocupa tot ce te supara,,,si vreau sa stau cu mami in bucatarie sa facem tot felul de bunatati sa vorbim de ale noastre sa ne bucuram una de alta(o iubesc mult...e cea mai perfecta mamica..pot vorbi orice cu ea)...sa ne prostim,sa radem,sa ne facem cu lac una pe cealalta,sa ne vopsim pe par,,,abia astept :D




   In the end sper sa am o zi frumoasa si la fel sper sa fie si cele 2 saptamani petrecute in Cyprus...Si la fel va doresc  si voua !!!v.am pupat :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu