vineri, 26 martie 2010

Sentimente...



 In fiecare zi ti se poate schimba viata in bine sau in rau...acum a venit parca si vremea mea.....vreau sa ma bucur de tot ce ma inconjoara, sa gandesc pozitiv , sa vad frumusetea din fiecare lucru chiar si marunt, sa incep sa am mai multa incredere in mine ....totusi unde vreau eu sa ajung nu pot sa spun inca;))....e asa un sentiment placut...de fapt foarte placut ...ma refer la aia care simt si stiu cum e sa ai sentimente...sa nu privesti lucruriile cu indiferenta si sa incerci sa fii tu este tot ce conteaza...



  •    Iubire
  • frumusete
  • incredere
  • comunicare
  • simpatie
  • dragoste
  • sinceritate
  • sentimente
  • suflet
  • afectiune
            Voi mai continua lista...in mare parte acceste lucruri fac parte din viata fiecaruia...hmmmm chiar nu stiu nici eu unde vreau sa ajung dar toata chestia e ca acum sunt cea mai fericita....asta simt acum..si e cel mai frumos sentiment...ma bucur ca am trecut cu bine peste lacrimi,suferinta,indiferenta,rautate etc  ...voi mai reveni cu detalii in cel mai scurt timp :D

    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu