miercuri, 3 martie 2010

Pur si simplu...

    Ignoranta....mereu aceeasi chestie, mereu aceeasi orgoliu, rautate, nepasare, drog de care parca nu ma pot lipsi..Se intoarce spre mine si imi arunca o privire de gheata,,,parca nu ar vrea iubirea mea...parca cauta sa ma umileasca.As vrea ca totul sa fie ireal, sa fie doar in gandul si imaginatia mea...Deea?!!wake up..the same shit is every day!!!

   As vrea sa pot sa-l las acoloo...in lumea lui...in singuratate, as vrea sanu,mi mai pese de nimic pur si simplu sa simt ca traiesc fiecare minut.“Gandeste pozitiv”parca aud pe cineva ca imi striga…come on! Nu zic sa te dai cu capul de pereti, dar nici să speri ca vaca zboara...lucruriile se intampla oricum.
  
 Ramaneti voi insiva...nu va schimbati pentru ceva sau pentru cineva anume.Nu merita!!!


   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu