luni, 22 martie 2010

Pacat...

   Trec printr,o perioada zic eu dificila....si este de fapt...oricum daca trec cu capu sus pana la final voi fi cea mai fericita....deja sunt pe la jumatatea drumului...nu mai e mult...El nu mai exista pentru mine...a fost asa...ceva ce poate nu ar fi trebuit sa fie...

  Ma bucur ca am langa mine prieteni care sa ma sustina cu un sprijin moral si cu cate un sfat...apreciez asta.(  cu ocazia asta va multumesc mult)..rar gasesti oameni carora sa le pese cu adevarat de ce se intampla cu tine...am sperat o viata mai buna...un umar pe c are sa plang,o mangaiere din paartea celoui iubit, din pacate nimic nu s,a intamplat din toate astea...imi va ramane in amintire ...ce a fost a fost

   Nimic din ceea ce pare sa fie nu e...am invata multe,si acum pot spune ca vad altfel viata...oricum toti trecem prin momente dificile...unii trec peste cu usurinta...altii insa recurg la chestii mai putin mature...fiecare in felul lui.

  Imi doresc sa merg acasa...stiu ca acolo undeva sunt asteptata cu bratele deschise ...si la randul meu nu am stiut aprecia atunci cand trebuia...greseala mea,  recunosc...omu din greseli invata. dar acum parca s.a intamplat total diferit..el nu a stiut aprecia...oricum subiectul El il inchei aici...nu mai are rost...

   Si pentru ca 50 % in cel mai scurt timp voi fi acasa ma voi gandi pe parcurs la cateva lucruri care cred eu ca le,as putea face alaturi de cineva care tine la mine si care mereu m,a stiut aprecia....asa cum sunt eu de obicei mai cu capu' in nori,mai copilaroasa cateodata,mai ciudata asa cum ma stiu unii prieteni....

   In 4 luni de cand sunt aici nu ma mai recunosc..ma refer la felul in care gandesc,ma comport nu in felul cum arat.Nu merita sa,mi distrug tineretea (un sfat de la un amic)..si asa e....ar treui sa ma gandesc la ceva serios...cu toate ca si pana acum tot asa am gandit dar....vise pulberate

 Din clipa asta ma ambitionez sa ma schimb in bine...sa incerc intai sa,mi fie mie bine...sa vad lucruriille asa c um sunt de fapt si sa iaau viata in piept...aaaa si sa nu uit...sa iubesc si sa fiu iubita(fara iubire nu cred ca as fi eu)de acuum am sa pretuiesc ce am mai scump si nu voi mai da cu piciorul laa nimic ce ar putea sa,mi schimbe viata...

      Dragii mei va doresc sa aveti o zi faina in continuare si nu uitati ....Capu' sus orice ar fi!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu