vineri, 12 februarie 2010

Ce,mi lipseste in momentul de fata

      NU stiu exact dar sincer nici printr,un procentaj cat la suta sa va spun cate fete josca sau macar au un habar despre jocul de Counter Strike  indicat baietiilor.Eu una joc de aproximativ 3 ani,,,in timpul liber.Fratele meu a fost cel care mi-a, recomandat jocu in loc de plictiseala si cum avea si el acces la pc,u meu e logic ca aveam instalat jocul...eu de curiozitate am intrat pe un server oarecare si am inceput sa ma joc:))pentru inceput rasetele de rigoare cand nici nu ma asteaptam imi dadea kill adversarul.ori imi dadeam eu din greseala=)).nu cunosteam eu prea multe functii dar mi,am zis :,,WTf fie ce o fi imi place si vreau sa ma invat ".Pot sa spun ca m,am prins destul de repede cu se ,,mananca'' jocul...a devenit interesant si pe parcurs aveam tendinta sa joc cat mai mult cand am prins gustul.
     .  Acum cateva luni bune am intrat intr,o comunitate pot sa zic Foarte tare>>>Dream....sunt foarte primitori si prietenosi fiecare dintre ei.Iti poti face prieteni noi.Iar cum sunt si departe de casa si cand e plictiseala mai mare imi lipseste cs,u..:-<...Acum oare ce ganditi?,,Uite,o ma si p'asta ce se joaca''...e ca un hobby ptr mine acum.Fiecare alege sa faca ce vrea in timpul liber si fiecare cu gusturiile lui:P

Un comentariu:

  1. Deea,surioara,ma asteptam sa spui ca iti lipseste altceva,nu ma asteptam sa spui ca iti lipsim noi cei din comunitate.M`a impresionat mult.PooooP.NataShu :D

    RăspundețiȘtergere